Szanowni Mieszkańcy i podatnicy Miasta Radzyń Podlaski. Uruchomiliśmy dla Państwa na naszej stronie Internetowej usługę ePodatki umożliwiającą całodobowy, bezpłatny dostęp do aktualnych informacji o posiadanych wobec Miasta zobowiązaniach wynikających z podatków lokalnych oraz niektórych opłat.
Po zalogowaniu się do systemu podatnik ma dostęp do kompletu informacji dotyczących następujących zobowiązań:
- podatku od nieruchomości,
- podatku rolnego,
- podatku leśnego,
- podatku od środków transportowych,
- opłat związanych z zajęciem pasa drogowego,
- opłat z tytułu dzierżaw,
- opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Ponadto podatnik otrzymuje informację o sposobie naliczenia podatku lub opłaty, o wysokości poszczególnych rat i terminie ich płatności, a także o istniejących zaległościach i należnych odsetkach. Informacje pobierane bezpośrednio z bazy danych urzędu są identyczne z tymi, którymi dysponują urzędnicy. Usługa wyświetla informacje dotyczące bieżących rozliczeń podatków i opłat oraz umożliwia bezpośrednio z systemu internetowego ePodatki wszczęcie procedury regulacji zobowiązań finansowych wobec Miasta za pomocą szybkich płatności elektronicznych.
Jeżeli użytkownik zdecyduje się na dokonanie zapłaty, wówczas wybiera odpowiednie należności wraz z odsetkami z prezentowanej listy, a następnie jest przekierowywany na stronę systemu PayByNet - KIR, skąd realizuje płatności przy wykorzystaniu własnego systemu bankowości internetowej. Więcej o płatnościach PayByNet pod adresem: https://www.paybynet.pl/dla-administracji/platnosci-internetowe-dla-administracji/
Korzyści:
- bezpośredni, nieograniczony czasem dostęp do bieżącej, indywidualnej informacji o wszystkich należnościach i terminach,
- oszczędność czasu, papieru i kosztów korespondencji pocztowej,
- czytelny i przejrzysty sposób prezentacji danych, logiczna struktura,
- łatwy dostęp do informacji o sposobie naliczenia podatków i opłat,
- możliwość szybkiego zgłoszenia i wyjaśnienia wszelkich wątpliwości bez konieczności licznych wizyt w urzędzie,
- ułatwienie pracy - płatności elektroniczne są księgowane z elektronicznego wyciągu bankowego a decyzję o wysokości wpłaty i jej przeznaczeniu podejmuje podatnik,
- prosty sposób aktywacji konta – formularz elektroniczny login.gov.pl lub tylko jedna wizyta w urzędzie (podpisanie dokumentów),
- wszystkie informacje na jednym koncie.
Co zrobić aby móc korzystać z systemu ePodatki? wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ
Komentarze obsługiwane przez CComment