Ta strona używa plików cookies.
Polityka cookies    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
Kocham Radzyń Podlaski

  Kochamy nasze miasto i jesteśmy z niego dumni!

Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim rozpoczyna bezpośrednią obsługę Interesantów

Powiat Radzyński / Michał Maliszewski

Informujemy, że od dnia 31 maja 2021 r. Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim prowadzi bezpośrednią obsługę Interesantów. Dopuszczalna liczba osób przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa, niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości, odkażanie rąk oraz stosowanie maseczek.

Wydział Komunikacji i Dróg Publicznych obsługuje WYŁĄCZNIE osoby zarejestrowane w systemie kolejkowym – ekolejka.pra.pl (szczegóły poniżej).

Wydział Geodezji przyjmuje wnioski na parterze budynku głównego:

wypisy i wyrysy – pok. nr 3
mapy ewidencyjne i zasadnicze – pok. nr 4
Informujemy, że możliwe jest dokonywanie płatności bezgotówkowej (w tym bezdotykowej) w kasie Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim – parter budynku - pl. Potockiego 1.

Przypominamy, że w stanie pandemii najbezpieczniejszą drogą załatwienia spraw pozostaje forma elektroniczna lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Niezbędną dokumentację dotyczącą prowadzonych postępowań mogą Państwo dostarczyć za pośrednictwem poczty na adres: pl. Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski lub platformy ePUAP (adres skrytki: /2ej2f6l6af/SkrytkaESP).

Nadal będą udostępnione urny na dokumenty, do których można wrzucić korespondencję do Starostwa.

Do Państwa dyspozycji pozostaje numer ogólny do urzędu 83 352-74-00,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz telefony i adresy email do poszczególnych wydziałów:

Wydział Komunikacji i Dróg Publicznych rejestracja pojazdu, zgłoszenie zbycia: tel. 83 352-74-08; wydawanie praw jazdy: tel. 83 352-74-14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. wypisy i wyrysy: 83 352-77-81, mapy: 83 352-73-07; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Architektury i Budownictwa tel. 83 352-73-06, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Gospodarki Wodnej, tel.: 83 352-74-13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta, tel. 83 352-73-02, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Komunikacji i Dróg Publicznych

Z dniem 31 maja 2021 r. uruchamiamy elektroniczny system kolejkowy dostępny pod linkami:

- rejestracja pojazdów (podstawowa): ekolejka.pra.pl

- rejestracja pojazdów (dodatkowa): ekolejka4.pra.pl

- wydawanie dowodów rejestracyjnych;

wpis adnotacji HAK, GAZ;

zgłoszenie nabycia i zbycia: ekolejka2.pra.pl

- prawa jazdy: ekolejka3.pra.pl

Odbiór dowodu rejestracyjnego, wpis adnotacji HAK, GAZ, zgłoszenie nabycia i zbycia, wyrejestrowania będzie również możliwe po wrzuceniu dokumentów do urny znajdującej się w budynku Starostwa Powiatowego - Wydział Komunikacji i Dróg Publicznych przy ul. Gwardii 4 w Radzyniu Podlaskim.

W przypadku wymiany pozwolenia czasowego na dowód rejestracyjny osoby zarejestrowane w e-kolejce przychodzą na umówioną godzinę i przedstawiają: dowód osobisty, pozwolenie czasowe, ubezpieczenie OC, zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, jeżeli jest wymagane. Osoby, które wrzuciły pozwolenie czasowe do urny, odbierają dowód rejestracyjny następnego dnia po południu przedkładając: dowód osobisty, ubezpieczenie OC, zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, jeżeli jest wymagane.

Zgłoszenia nabycia i zbycia dokonujemy przedkładając wniosek, w którym zakreślamy odpowiednią czynność. Do wniosku załączamy kopię umowy kupna-sprzedaży. Zgłoszenia nabycia i zbycia dokonujemy w terminie 30 dni od dnia zawarcia transakcji. W przypadku niedopełnienia ustawowego obowiązku zgłoszenia nabycia i zbycia pojazdu w terminie 30 dni grozi kara administracyjna od 200 do 1000 zł.

Wyrejestrowanie pojazdu następuje na wniosek właściciela, po złożeniu dokumentów: zaświadczenia o demontażu pojazdu, dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, tablic rejestracyjnych, ubezpieczenia OC, opłaty skarbowej w wysokości 10 zł uiszczonej w kasie Urzędu Miasta.

Jednocześnie informujemy, iż sprawy związane z rejestracją pojazdów zgłoszeniem nabycia i zbycia, wydawaniem praw jazdy, można załatwić przez: Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Systemu Pojazd Kierowca www.esp.pwpw.pl, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP, gov.pl), za pośrednictwem operatora pocztowego jeśli osoba nie posiada konta na platformie ePUAP, profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego. Po złożeniu elektronicznego wniosku o rejestrację pojazdu należy dostarczyć do urzędu oryginały przesłanych dokumentów, które stanowią podstawę do zarejestrowania pojazdu. Wnioski do pobrania na naszej stronie internetowej pod linkiem https://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=231

Pracownik urzędu zweryfikuje dokumenty i skontaktuje się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z wnioskodawcą ustalając miejsce i datę odbioru pozwolenia czasowego, tablic rejestracyjnych lub prawa jazdy. Dokonywanie płatności może być realizowane poprzez terminal płatniczy w Wydziale Komunikacji, kasie starostwa, bankowość elektroniczną lub placówkę bankową. Dowód wpłaty należy dołączyć do składanych dokumentów.

Wszelkie wątpliwości i pytania można zgłaszać telefonicznie: kierownik - 83 352-74-09, rejestracja pojazdów 83 352-74-08, prawa jazdy 83 352-74-14 lub poprzez pocztę elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urząd pracuje codziennie od poniedziałku do piątku

w godzinach od 7:30 do 15:30.

Wydział Komunikacji i Dróg Publicznych przyjmuje interesantów codziennie od poniedziałku do piątku

w godzinach od 7:45 do 14:00.

 

Komentarze obsługiwane przez CComment

Kategoria: